det som är lite mindre roligt

Så var det måndag igen? Det kommer alltid no matter what bli måndag tillslut, måndag. Måste, ska och kommer att skaffa en tröja där det står I HATE MONDAYS på, jag skaffa mig en sån. Ursh jag har 2 prov den här veckan och jag kan verken det ena eller det andra.. Franska och NO Fysik, inte dom ämnerna som jag satsar mest på så alltså de ämnerna som jag kan minst i. Ett prov ska jag ha imorn och jag ska igentligen plugga men jag vill verkligen inte plugga, men när vill man det liksom? suuuck! Påtal om saker som är lite mindre roliga så måste jag bara skriva ner att jag har förlorat min kamera. Helvetes j*vla bajs, om jag bara vill ha tillbaka kameran så kommer det kosta nästan dubbelt så mycket som jag betalade för den som ny, om jag vill ha den lagad kommer den ju kosta två gånger så mycket som jag fick den för i början. OK den var inte bäst i test men det är 2000 i sjön, ursh mina pengar bara flyger iväg från mig. Haha igen, pengar, jag ville kolla hur mycket jag hade kvar på kortet. Från den 20:nde hade jag tusen spänn, nu har jag 47,30 .. vad gör jag med allt? Det roliga är ju att jag har faktist ingen aning om vart de tar vägen. Pengar kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0