"I wish i was a little bit taller"

Så jävla irriterad, igårkväll när jag var på "överasknings kalas" för min fasters man så satt det en främmande kvinna framför mig när vi hade slagit oss till bords, hon frågade hur gammal jag var och tvingar sig själv att gissa innan jag hinner säga min ålder. Satkärringen säger "Ja 94,a 93,a nått där emellan?" WTF?!?!? Jag svarar. "Haha nej jag är 92,a" "Oh jag ber om ursäkt har en dotter som är lika lång som dig" Aokej det första som gick igenom mitt huvud var ju att fråga desamma och typ säga "50, 60?"  (fast hon säkert var 30) Men nej jag sitter hellre och tjurar över min längd. Du jag känner både vuxet och urgammalt folk som är kortare än mig? Jaja en sak är säker, JAG TAR ALDRIG AV MIG MINA KLACKSKOR NÅMER.

BYE!!

Kommentarer
Postat av: jossan

det är hårt att vara kort ;)

2008-03-10 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0