Inlägg? som vissa har i bh:n?

Ursh hade matteprov imorse, visst det gick som smort. Men det är ju tack vare Julia lite eller ahjo ganska mycket faktist. Två eller tre tal med a,b,c fick jag kolla på henne fast hon fick lite hjälp av mig på första sida iallfall. Nu fixar jag med min So uppsats som ska vara klar imorn, jag är inte nöjd alls med den, eftersom jag började med den i söndags så har jag inte lagt ner så mycket tid på den som jag hade hoppats att jag hade gjort. Engelska uppsatsen ska vara klar idag men jag gick hem efter provet imorse eftersom jag är snuvis, inte sjuk men snuvis så jag kan jobba klart med So.n plus engelskan hemma istället för att försöka göra det på rasterna, det har jag aldrgi försökt, det var ett riktigt dåligt exempel.
Oh på fredag ska jag åka med Lisus på träning, undra om jag ens får börja jag vet inte ens om laget vill ta in mer tjejer. Men träningsplatserna är perfekta, i Torvalla liksom jag kan gå därifrån till Simon, Yey! Ah får se om jag ens börjar, jag vill men vet inte om laget vill att jag ska göra det.

Måste fortsätta med det äckliga pluggandet, ska trycka i mig lite mer kaffe också så jag blir lite piggare, kände bara för att blogga lite, det är en aning skönare än att skriva dum fakta om en dum kommun..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0