inte regn, sommar!

Nu sitter dom på plats, OK det har dom gjort i två dagar nu. Mina lösnaglar, det är bara toppar men dom är jätte bekväma och yey dom har inte trillat av än! Har dom för att jag ska sluta bita på naglarna ( dåligt vana aja baja! ) Jag ska måla dom alldeles strax och göra mig lite finare än hur jag ser ut nu, de är rufsigt blött hår lite slickat emot huvudet och alldeles förstora mjukisbyxor, jo Simon kommer strax eller ne om några timmar men ahh, men han ska sova här iaf. Försöker skriva klart en engelska uppsats, inte så svår ska bara hitta på vad jag ska göra med mitt liv om 30 år, alltså när jag är 45. Uhu jag vill ha sommar, inte regn och dimma.. bratigt.


image89
NEJHE SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0