melodifestival

När det kommer till melodifestivalen så snackar alla om att "den här låten kommer vinna i eurovision" eller "den har bra chans i eurovision" ja vi tar alltid för givet att vi ska vinna eurovision. Visst vore det kul om Perelli vinner där jaja, men har inte vi redan vunnit fyra gånger? Det finns länder som aldrig vunnit i E.V, varför kan vi låta dom andra vinna lite också. Ja som Finland dom hade aldrig vunnit innan Lordi kom, innan så visste det väl att de var så dåliga så då kunde det väl skicka ner Hard Rock Hallelujah, så vann dom med den låten som jag själv tyckte var galet bra. Eftersom vi inte vunnit så många gånger efter tjockis Carola eller Abba så kan vi väl bara hoppas på att vi kommer på en bra plats. Det finns så många andra länder som röstar på sina grannländer, och vilka har vi? Finland och Norge. Så mycket som jag tittar på schlager så har jag märkt att våra grannländer skiter fullständigt i våra bidrag och röstar på vad de tycker är bra, vilket jag tycker låter mer rättvist men vem bryr sig om rättvisa i tävlingar? Det handlar ju bara om att vinna, eller hur? .. suck*

Men Charlotte var en av de som jag tyckte om mest, You Go Girl!

image91


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0