Så var

Las Vegas säsong starten slut, två avsnitt i rad *flirt. Är det bara jag som längtar efter att få se nästa program av "So You THink You Can Dance" i Köpenhamn? Jag vet att reklamer visar bara det bäst i program/filmer men jag tror nog det kommer bli jävligt festligt att kolla på.

Ursh jag är hemma själv ikväll, en lördag kväll alldeles ensam? Varför? Jo alla andra är ju ute och festar, min pojkvän har gäster hemma hos han själv.. Jaja jag har ju halvgo choklad, den är ljus, jag föredrar den mörka 70 procentaren. En gnällande katt och kassa högtalare eftersom jag glömde mina älsklingar hos mormor, som jag spenderat hela veckan hos med min käre pojkvän. Fixade hem Teddybear Stockholm med Hey boy, och Madonna med Justin Timberlake som sjunger four minutes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0