små saker kan smärta mycket

Okej jag har läst alla bloggar som ligger på mest-aktiva-listan ( vilket jag gör nästan varje dag ) men jag hittar inget som är kul att läsa om? Jag säger inte att min blogg är kul, min är faktist rätt tråkig om jag skulle döma den. Men idag var en dag som inga bloggare kunde få mig att vilja läsa det dom skrivit. Happ..

Jag skulle inte banga på lite reklam om någons blogg i mina kommentarer, jag kan ju inte hitta alla bloggare genom att slumpa? Helst bara folk som är seriösa med sina bloggar, sånna bloggar som är intresanta.

Ajajaj det svider i fingret, jag skulle skära upp kladdkaka och den var hård så jag fick trycka. Så självklart så har jag kniven åt fel håll så jag trykcer med fingret på den vassa sidan! Och jag åt precis nötter ( glupske fanskap ) så nu har jag salt i det pyttelilla såret.. Så små saker kan faktist smärta mycket ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0