snoris

Fortfarande tjurig över det kidnappade dokumentet som skulle in idag, fortfarande förkyld btw.

Ingen träning idag, det blir på söndag istället.

Var runt i stan hela dagen idag, jag lovar jag prövade minst 20 stycken olika skitsnygga jeans, men jag tyckte inte om ett enda par när dom satt på mina korta buckliga bleka ben.. Var med Amanda och hon fick med sig hem massa linnen och tröjor men jag hittar inget som jag tycker om? Vad är det för fel på mig idag, är jag kräsen eller vill inga kläder ha mig längre? Wtf.

BTW! Äntligen så får jag något positivt för min oehört osexiga längd! Min käre mor sa att min längd passade perfekt för den sporten jag ska börja på. Yesyesyesyes finally something.

Jag lyssnar fortfarande på Björnis Rosenströmis, men idag får mina pyttesmå öron skava med en remix på låten Het. Men låten Gunilla är ju bara så sjukt rolig att lyssna på, den fastnar lätt jag lovar! Det är en sån låt man ska lyssna på när man är tjurig för då garvar man istället åt de fula texterna, skojja inte.

Gunilla är ganska ful och saknar takt och ton.
Hon har allt man önskar att man aldrig fick.
Men det värsta utav allt, det är att hon är kär i mig.
När hon gör sina attacker så får man passa sig.
Jag klär av mig naken och spelar träd när hon går förbi.
Men min list känns trist när hon på min kvist börjar klättra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0