tisdag, ingen mysdag idag

Jag suuuuuuuuuger på att plugga, OK franska provet idag gick väl bra men kunde inte hur man kunde översetta :Det är allt! någon som kan säga det på franska? Nej tänkte väl inte det heller.. Jag vill ha mer yoghurt med blåbär i, asgött. Det är tisdag och inget myspys, Simon ska på konsert, bastard! Haha ke. (KE=skojja. Inte på något speciellt språk det är bara ke.) Det som mina öron fått in hela dagen är väl massa skämt om Björnis Gustafssonis och massa Mcfly. Det bandet fick min fantastiska bästös Stephanie mig att lyssna på, dom är ju bara grymmast! Just nu lyssnar jag på låten Broccoli! She said to me she wasn't coming around for tee..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0