uuuuäääääääh

Sitter hemma och pluggar, eller försöker men det är väl bra det med? Uppgiften jag håller på med ska vara klar nu på torsdag så det är bara för mig att lägga på ett kol. Yeye nog med skola, så jag lyssnar lite på Björn Rosenström och Magnus Uggla och längtar till sommaren. När man sitter runt en brasa på kvällen och bara är. Oh my god I want summer.

Björn Rosenström med Muffins. Sjukt Skön! Dagens sound.
Igår gick jag in på ett café och ville ha en muffins, utan russin utan choklad en vanlig jävla muffins
Hade dom det nej? Dom hade bara mackor med pastej och en liten skvättig fralla med fisk och remolad..


Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

Hejsan! Vad kul att du är intresserad och kanske ska börja! Du behöver bara lyssna noga på instruktionerna, det är mycket att lära sig och ganska svåra saker men sätter sig senare. Var spänd i kroppen vad du än ska göra på träningar :)
Lycka till!

2008-03-10 @ 21:50:04
URL: http://guldmedalj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0