En mycket förkyld rubrik

Drömde först att jag var i Spaninen igen, sen efter det så drömde jag att det var snö ute! Jag vart jätteglad, hoppas det komme snö till jul och nyår. Sverige bara för några år sen var ju täckt av snötäcken, nyår 2006-2007 så snöade det som tusan klockan 04.0, gick hem då från kalejset som alla vart på.


Vaknar idag igen halsont och hosta, ska nog dricka lite mer te..

Igår på idrottsdagen så gick det ju som det gick, våran klass var ju bäst på att dansa? Inte? Ne inte så charmigt att mer än hälften av klassen sitter ner och tycker att de är alldeles för coola för att försöka ha kul och vinna en lätt snabb dans tävling, nej det är ju astöntigt att försöka vara aktiv.

Ska nog klä på mig och försöka se frisk ut genom att täcka blekheten med sminket. Ciao bellos.


Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

svar: härligt! :D har börjat premunera på din blogg nu :)

vad händer idag då? :)

puss!

2008-11-06 @ 11:23:42
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: tack :) på gina tricot :P

2008-11-06 @ 21:38:29
URL: http://emeliecaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0