Fabulous Friday!

Sitter här med min julmust och njuter av att det är fredag, ursh vad skönt. Ska rulla vidare till Johanna senare och glo film och bara myspysa!

Oh, jag har en sak som ni måste pröva, om ni inte redan ätit det må säga. Filmjölk och pepparkakor? Det låter som en liten konstig kombination men det är faktist riktigt smaskigt. Häll upp filmjölk i en skål och smula peparkakorna till små smulor, inte alldeles för små man ska kunna bita i dom, och häll ner dom i skålen med filmjölken och ät med sked. Mums! Värt ett smakprov?




Oh, Miley Cyrus är så otroligt söt och har en sån otrolig röst. Tråkigt nog har hon fått en barnslig-stämpel för att ha blivit känd igenom Disney Channel med serien Hannah Montana. Men jag tycker hon är grym! (jag brukar faktist kolla på Hannah Montana med mina små systrar ibland men det behöver ju inte nämnas) Men nu ska jag dricka upp min julmust och tacka för mig, ciao bellos.

Juste! Jag har en pytteliten matteläxa i statistik, så jag vill bara fråga er en fråga Så var så supersöta och svara gärna! Riktig julgran eller plast?


Kommentarer
Postat av: Äliin

Riktig julgran såklart ;)

2008-11-21 @ 20:50:29
Postat av: Eric

Jag diggar när hon sjunger "All I want for christmas is you" och kollar på en genom rutan... <333

2008-11-22 @ 13:20:05
URL: http://props.blogg.se/
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Vill du ha chansen till att bli veckansblogg? kommentera i inlägget "Here it is" så är du med i dragningen! Jag drar en vinnare vid 20.00 ikväll!

2008-11-23 @ 17:54:13
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: joella

synd att det är så mkt skandaler kring henne. :( stackars tjej.

2008-11-24 @ 22:10:08
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Louisa

jag håller verkligen med dig om miley cyrus , och jag tycker riktig julgran , ha en bra dag , :)

2008-12-04 @ 15:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0