Pathetic

Helt otroligt att jag fortfarande faktist är lika sjuk som jag var förra helgen, jag har alltså vart sjuk i mer än en hel vecka, wich sucks, pretty bad. Jag har alltså inte vart i skolan den här veckan, jag saknar att vara i skolan, har tillochmed drömt om att få vara i skolan, twice!


Har insett att jag inte ska äta godis ihuvudtaget tills julafton kommer, nu undrar ni säkert varför jag går med på det här ofantligt fjantiga valet med mig själv, och ja det skulle jag också göra om jag var ni men jag tänker endå inte berätta varför jag inte tänker äta godsaker.


Imorn är det fredag, och jag vill gå till skolan, trött på att sitta hemma, kolla på dåliga filmer och trycka i mig inget annat än nyponsoppa och te. Har Nationella imorn så kanske bra att gå, för lärarnas skull eftersom det är de som testas mest. Jag behöver komma härifrån ett tag, alltså ta en promenad utanför huset nästan. Ska dricka lite mer te kanske, ciao bellos.

Kommentarer
Postat av: Sara.

Det var smart sagt;) jag vet inte riktigt typ pengar och skulle gärna vilja ha en systemkamera:)

2008-11-15 @ 19:28:23
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0