Arg för ett litet plutt sms..

Sitter här med min mannagryns gröt (favorit!) och har precis häng och vikt och tvättat en hel del, jag har säkert tvättat minst 1 ton kläder den här veckan.. Vilken höstlov.


Yeye ska sluta deppa, idag rullar jag iväg till stan med Nathalie, Rasmus och Baby, vi ska hitta våra dräkter tills imorn kväll, vi ska! Det blir säkert några latte på det också, mumsi.


Igårkväll var jag så otroligt förbannad, jag tror jag aldrig vart så arg på hela året. Jag var tvungen att låsa in mig själv på mitt rum för att inte skrika eller slå mot någon, så farlig var jag (tyckte jag). Allt för att min pojkväns j*vla äck*l piiiiiiiiip (ursäkta språket) föredetta ska smsa "Jag saknar dig" sen försöka låtsas som att hon skickat fel, när hon igentligen bara försöker få uppmärksamhet. Om någon gör slut med dig så har de en bra anledning, det betyder också att du ska låta dem vara, (jag vet att det finns andra som är Bästisar med sina ex men ni behöver inte läsa) så f*ck the h*ll off.
Det märks att jag hade mens igår va? Ska göra lite te åt mig själv nu, ciao bellos.
 


Kommentarer
Postat av: Mathe

Bulbasaur

Electrabuzz

Lapras

Lickitung

Abra

2008-10-31 @ 17:00:43
URL: http://jiblet.blogg.se/
Postat av: GripReaper

Jobbigt det där med killes ex. Men jag känner tonvis med singelpojkar så ge mig numret så ska vi nog lösa detta problem / Farstapojke

2008-11-01 @ 17:03:56
Postat av: Julia

det där smset kan faktiskt betyda olika :P haha jag vet att jag har skickat sånna sms till mina ex men då är det bara vänskapligt

2008-11-01 @ 17:43:28
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

du har en jätte fin blogg , fin bild med kaninöron ;) jag behöver en liten knuff på min blogg , jag vill jätte gjärna ha kommentarer lycka till

ha en bra dag pusspuss



KRAM NICOLE

2008-11-01 @ 17:55:14
URL: http://enligtnicole.blogg.se/
Postat av: Y

Haha joey doesn't share food! Joey har så rätt! ;D I agree!



Åh ex kan vara riktigt jobbiga ibland alltså.. usch.

Postat av: Emelie

fin blogg du har :)



sånt har jag också vart med om ibland, alltså pojkvänners ex. årh, man blir skitsur.

2008-11-02 @ 00:19:40
URL: http://emeliecaren.blogg.se/
Postat av: anonym

okej, de va juh inte bra. varför vara avundsjuk på ett ex? han vill ha dig inte henne låt henne göra cad hon vill egentligen borde du inte bry dig du visar bara att du inte litar på din pojkvän

2008-11-03 @ 11:44:58
Postat av: Isabella (bloggägare)

Sjävklart att jag litar på min pojkvän det gör jag mer än allt annat, men det irriterade mig under en hel veckas bekymmer. Då tycker jag att jag kan bli lite arg, och va har jag att vara avundsjuk på? Det är ju jag som är tilsammans med Simon? And I love it.

2008-11-04 @ 20:59:56
URL: http://cbella.blogg.se/
Postat av: the x

ajdå, synd att jag inte fejkade att det var fel dock , nästa gång kanske (:

2008-11-17 @ 11:40:15
Postat av: KelocC

Nice blogg :)

2008-11-17 @ 11:43:58
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0