Big, blond and beautiful.

Stressigt hela dagen idag, prov i grundläggande anatomi inom idrott, städa hela köket och göra en uppsats på tre sidor. Jag klarade av allt det där på en dag, jag hann t.o.m. se hela programmet av Grey's. Slutet var ju bäst, absolut bäst. Alla pussades för olika anledningar och Grey och Derek är tillsammans igen! Jag känner mig lika glad som om det har hänt mig precis, jag kommer sova gott inatt säger jag bara.

Imorn blir det skola, gym sen gala, vilken lyckansost jag är som är jag!


Jag är brilliant, fantastisk, strålande, och blond. Vad är du?

Kommentarer
Postat av: Mathe

Jag är brilliant, fantastisk, strålande, och blond. Vad är du?



Jag är aldrig med i din blogg. Jag tycker att du borde skriva mer om den där portugisiska hunken i din skola som är skitcool och alla älskar!

2008-10-16 @ 00:35:52
URL: http://jiblet.blogg.se/
Postat av: Y

Åh Grey's, ja varför känner man sig alltdis så glad när alla mår bra i serien? Just det, serie, det är en serie. Ändå sitter jag och bölar om något går snett för någon! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0