Grinar av smärta.

Jag har så oooont, jag orkar inte mer jag drar ut tanden själv snart.. plus att det stramar i hela halsen och tungan när jag pratar och sväjler, ursh jag vill gråta för att det är så smärtsamt. Menmen, ska till apoteket nu och hämta ut medecin som dämpar smärtan, för att alvedon som jag tagit 2 av ( plus att de var receptskrivna, alltså starkare effekt ) i morse inte märks av för fem öre. Förtjänar jag det här? Har jag gjort något ont mot någon, jag vill inte ha ont.

 

Har kollat på Sex and the City precis, helt underbar film. Ska klä på mig nu och juste, it's friday. Ciao bellos.

 


Kommentarer
Postat av: Hanne

SVAR: haha kanske, men böcker är lättlästa men dunderbra :) <3

2008-10-10 @ 18:29:32
URL: http://haaniie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Missa inte min tävling du kan vinna ett peace armband!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0