Hardcore Vibes

Yes, snart en hel  måndag avklarad, isn't it lovely? Har druckit 3 koppar te och sneglat lite på läxan som ska vara klar vid midnatt. Om ett litet tag ska jag till gymet med mami, sen ska jag sälja min moppe! Min lilla fjuttiga legendariska moped, hoppas den blir nog lycklig i sitt nya hem med sin nya ägare.

Har fortfarande kvar min döda tand, är inte det lite äckligt? En död tand i munnen liksom, plus att den gör ont så jag vill ju ta bort den så fort som möjligt. Jag hoppas på att få bli nedsövd när de drar ut den, det blir första gången jag blir det! Undrar hur det känns, min mamma sa att det var jättekul. Så det kanske inte är så farligt endå?


PEFFIE!
En bild från Peffies födelsedag på födelsedagsbarnet.

Ska ringa mami nu, ciao bellos.

Kommentarer
Postat av: Basic Snygg

Usch..tandvärk är inte att leka med.. skönt att bli av med tanden!

2008-10-14 @ 17:36:13
URL: http://basicsnygg.bloggsida.se/
Postat av: annii

Fin nalle

2008-10-18 @ 19:26:55
URL: http://annzay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0