Here in your arms baby

Tisdags morgon och solen skiner inte idag heller. Ska luncha med en klasskompis på ett riktigt matställe innan skolan, levt på mackor från il Piatto butiken nu i mer än 1 vecka.. Sen har jag planerat in till dagens slut att jag ska åka och leta efter en ring till min Baby. Han fick en på ettårsdagen men det var fel stolek så måste hitta en ny och det får bli idag!

Men imorn så ska jag rusa till Elgiganten det är säkert, då säljs Sex and the City the movie för bara 99 kr! Hoppas den finns kvar efter jag slutat, jag tvivlar på att den gör det men man kan ju alltid hoppas. Jag har ju redan sett filmen men kul att ha den bara. Ska fixa håret, eller försöka iallafall, ciao bellos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0