Jag skulle vilja leva i djungeln.. bara chilla

Och så var det Torsdags morgon igen.. Känner mig som en sengångare den här morgonen. Vi hade idrott utomhus igår när det regnade, det slutade faktist regna en stund men det var när vi slutade lektionen också. Det forsade ner verkligen, galet vad blöta alla var. Det var nästan som en film, fast vi hade lekar istället för rugby..
Hehe så när jag åkte hem igår, så hade jag ingen jacka på mig. Den var lika blöt som om jag stoppat den under vatten så hade bara frusit mer om jag suttit på mig den.

Vad hände mer igår? Jo juste, haha, Stephanie fyllde år! Hon fick en jättefin ring och ett armband av mig, självklart en choklad också. Det var jag, Hebbe, Mathi och Peff, chillerill. Det blev en riktigt rolig kväll med tårta och hela köret. Smile*

Idag slutar jag 12.0 så ska träna efteråt, efter det så blir det fika med Johaannaaa ( hon finns länkad bland mina läkar ) och senare så blir det hemgång, till Simon! Myspys hela dagen, yey.

Nej jag ska dricka upp mitt te, som jag knappt börjat på, har lite ont i halsen så det blir nog bra om jag dricker upp hela koppen idag. Ska sen kolla vad jag fått för kläder ifrån H&M ( kommer inte ihåg vad mamma beställt! ) Men hoppas ni har en piggare morgon än vad jag har, CIAO BELLOS.


Kommentarer
Postat av: E.

Tack så hemskt mycket! Ja hon är bäst :)

Puss!

Puss.

2008-10-02 @ 14:23:06
URL: http://petite.nu
Postat av: frida

sv: okej hoppas du blir lite piggare snart ;) vad ska du hitta på till helgen då?:)

2008-10-02 @ 18:49:32
URL: http://fridasthyr.blogg.se/
Postat av: frida

sv: Bra att jag inte är helt själv med det ;)



mysigt!;) jag ska jobba på lördag, men annars vet jag faktist inte vad som händer, det märks ;)



Pusss

2008-10-02 @ 19:40:12
URL: http://fridasthyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0