Min mobil är inaktiv.. what the fuck that ever means

Jag vill inte leva som om jag vore sjuk, bara för att få dö frisk. Visa men samtidigt mycket sanna ord.


Har burit blytunga gipsskivor upp till mitt nya rum med min baby idag, i hopp om att pappa faktist ska spika upp dom på väggen så rummet blir klart, i år. Fast det blev inte så många gipsskivor som tänkt, Simon och jag hade ju bättre saker för oss som att gosa, äta tonfisk mackor och kolla på animerade filmen Gustav.


På lördag blir det Halloween kalejs med Baby och hans vän, vet precis vad jag ska klä ut mig till (behöver jag ens det?) fast är väldigt osäker på hur jag ska ha råd med allt. Visst pengar är bara en siffra, men visst kan pengar också få en att känna sig ganska förlamad också, du kan inte alltid göra allt du vill göra.. Yeye, ska väl hoppa isäng (ensam) nu och (känna mig ensam) sussa, goodie nighty bellos.


Kommentarer
Postat av: Dorotea

Jag ha ringen aning, ska ju praktisera hela året eftersom jag har hoppat av. Vi får se helt enkelt.

2008-10-30 @ 12:36:39
URL: http://personligens.blogg.se/
Postat av: matilda

Haha nej mina vänner åt resten, som tur var ;)

2008-10-30 @ 20:45:49
URL: http://vivalamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0