Tvätta, städa och fila naglarna..

Det är måndag och jag får sova hur mycket jag vill och bara ta det lugnt, wonderful.

Helgen har vart mys med Simon, kollade på en skräckis i Lördags men jag såg inte så mycket av den, jag blundade
 igenom hela filmen!
Såg bara det första och det sista 5 minutrarna av den. Men jag klarar inte av att titta på sånna filmer, mår bara illa för att jag är så lättskrämd. Fast när jag bli skrämd skriker jag inte högt, det känns mer som om jag blir paralyserad, det bara ilar i hela kroppen. Kalla kårar kallas väl det? Någon annan som känner likadant?


En liten fågel hade flugit in på våran övervåning i huset, det var ett jävla bök med att få ut den. Jag öppnade balkongsdörren och ett stort fönster så att den skulle få flyga ut, men istället så flög den in i ett annat rum bakom en parsienn.. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag ropade typ på den som om den vore en.. katt? Kom på sen att det kanske inte var så intelligent när fågeln säkert inte förstod alls vad jag sa eller varför jag viftade med mina stora armar. Gick ner och efter ett tag så hade den flugit ut av sig själv sen, great.


Har ingen aning om vad jag ska göra idag, jo jag ska göra sånnadär roliga saker som tvätta, städa och fila naglarna, here I come! Hoppas ni har en roligare måndag morgon än vad jag kommer att ha, ciao bellos.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sv: Ellerhur, jättefina =)

Den röda finns i 4 olika färger :P

Här har du länken till den klänningen http://www.gojane.com/29806.html

Hoppas du gillar någon av färgerna :P

Kram Sarah!

2008-10-27 @ 12:55:27
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/
Postat av: elli

heh såg en bild på peffie där nere! antar att du känner henne då elr? :D kul för min typ fd bästis känner henne ;D

2008-10-27 @ 13:05:22
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: JULIA

haha, ja fast om du menar bilden i just det inlägget du kommenterade så äre inte jag xD det är min kompis josephine. men jag håller med, hon har sjukt snygga ögonbryn :)

2008-10-27 @ 16:31:27
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: Y

Jag vet vad du menar. SÅ! Alltså skräckfilmer, det värsta med det är att folk tycker att det är så matcho som möäjligt att kunna sitta framför filmen med uppspärrade ögon och inte röra en min. Whata? Klart man ska skrika. De där jäklarna som tål allt, det är nog lite störda tror jag... ;) Jag trivs bäst med min kudde för ansiktet jag!

Postat av: Y

*macho

Postat av: Lisa

gisses vilken fin header du hade =) hittat dom på asos.com, sjukt bra sida!

2008-10-27 @ 18:23:22
URL: http://lisawahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0