Jag är så gangster.

Har vart en tokigt skön dag denna onsdag, skolan var sådär, hade mest en mycket besvärlig tandvärk som sen gick över när jag fick en alvedon av Eric, yey. Visst var skolan kul, men efteråt var väl skönast. Tralla runt med Eric på stan och fikelika, senare kom Dennis och hängde på. Men endå till huvudämnet, varför jag är gangster. Gissa vad jag har köpt? Av alla saker som jag köpt så är det här så himla gangster som det kan bli, jag har skaffat mig en grill/ grills/ grillz ( hur säger man nurå Dennis? ) Är inte det bara så gansgter? För er som inte vet vad grill / grills / grillz är, det är en slags "tandställning" fast den glittrar och kan finnas i olika färger.

Jag vet att det är kass kvalité på bilden, men jag har på något vis tappat bort min digitalkamera så det blev mobilen..


Ciao bellos.

Kommentarer
Postat av: Nez

"Jag har skaffat grillz" heter det, du har mycket kvar att lära innan du är en tvättäkta gangster... Jag och Dennis hjälper dig på vägen dit ;) (för att din väg dit verkar vara en omväg om man säger så!) <3

2008-10-08 @ 21:27:58
URL: http://www.myspace.com/ericjonsson
Postat av: annii

Fin

2008-10-17 @ 19:18:57
URL: http://annzay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0