Ha inte "högtalare" på mobilen i tunnelbanan.

Matte och biologi, jippie! No not so much, men åkte hem rätt idag iaf! Åkte till doktorn och jag hade inga fel? Men hallå, det är väl inte så normalt att vara kissnödig, HELA TIDEN? Eller, någon annan? Men på hemvägen idag så mötte jag på 2 killar som satt och spelade musik högt på mobilen i tunnelbanan. Jag menar, " hej jag har inte råd med att köpa hörlurar så jag låter hela vagnen få lyssna på min skit musik också! " Seriöst, ha inte ett eget disco med mobilen när du åker med tunnelbana, eller buss, eller bara när sitter folk runtomkring, som kanske inte vill lyssna på musik alls? Ingen som tänkt på det, eller så tänker de bara på sig själva helt enkelt, eller så tänker dom inte alls..

Kolla på den här bilden länge, så ser ni ett ansikte! Nu i början ser ni säkert två, men kolla riktigt länge så blir det ett! Läskigt.

AHH

Ska försöka plugga matte, bättre nu än ikväll. Ciao bellos.


Kommentarer
Postat av: sara

häftig bild! =)

2008-09-03 @ 18:53:11
URL: http://zarz00r.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha grymm bild

2008-09-08 @ 16:01:51
URL: http://sandrasilvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0