Hello sweet Saturdaymorgning.

Igårkväll var jag hur trött som helst, det första jag gjorde när jag kom hem från skolan var att städa gärnet. När jag var klar så la jag mig i soffan och kroppen sa verkligen "TACK, ÄNTLIGEN BRAT, så nu kan du sova hela helgen" Men jag skulle iväg på kalas hos min farbror så det blev inte så mycket sova..

Mitt nya rum på övervåningen ska kanske få väggar idag! Med bärhjälp av min bror och Simon så ska det nog gå bra. Ikväll vart jag bjuden ut på Ekerö ( in the middle of nowhere? ) för att träffa mina nya klasskompisar, yey. Får se om det blir av, eller om jag ihuvudtaget hittar dit (?).

Är det något kul som händer i helgen då? Eller har alla blivit så trötta på skolan att ni bara ligger hemma och sover? Ciao bellos.

ehm ...va?

Kommentarer
Postat av: A la louise

sv:Usch va jobbigt att du känner dig snuvig och hängig ...hoppas du blir bättre

2008-09-08 @ 19:50:58
URL: http://louisebertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0