Idrottsdag på Gärdet, YEY..

Igår var jag på konserthuset med resten av alla 1:or på Jensen, hur många som helst! Det var verkligen jättetråkigt men jag lyssnade faktist endå. De som satt framför mig snackade som fan, och jag blev hur irriterad som helst. Vad är det för stil att absolut ignorera pesonen som står framför nästan 1000 pers och börja prata istället, helt fine om du bara är tyst, har musik i öronen och kanske sover, men då låter du inte iaf. Jag trodde man fick lära sig det när man gick i grundskolan men det var många som visade att de inte visste var respekt var. Jävla ungar.

Idag är det idrottsdag på Gärdet! Fetnajs eftersom det är fint väder ute nu, tur att det inte regnar som de gjort alla andra dagar den här veckan. Simon sov här inatt, hur myspys som helst. Om jag fick önska mig något så skulle det vara att vakna upp varje dag med han liggandes brevid.

Yeye, ska dricka upp mitt te och fixa mig. JUSTE jag glömde bort att jag hade en engelska läxa på sexhundra ord att skriva, helvete och den ska vara klar imorn.. Ska rulla, ciao bellos.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Godmorgon! :)

2008-09-08 @ 09:12:40
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0