Jag har en bombarjacka som al qaida.

Lördags morgon, yes ingen stress, inga läxor, ingen skola, bara chill.. Underbart! Behöver vila lite känner jag, det har vart lite mycket med skolan även om vi bara gått i 3 veckor så har jag seriöst aldrig vart såhär trött i hela kroppen av skolan..

Ikväll? Hm, vad händer då, ska ringa Nathalie, kolla om hon har tid för moi en dag ( she's a busy woman ) senare ikväll så ska jag träffa min baby, mys. Vill ut ikväll och kalejsa, det är tråkigt att bara chilla hemma, skönt, men det är inte rumba. Hoppas ni andra har en toppen helg, ni förtjänar det!




CIAO BELLOS.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Hej! Vill bara tipsa om min sida som snart öppnar upp, närmare bestämt den 20 september. Gratis prylar i form av biobiljetter, menybiljetter och presentkort ges ut till medlemmarna, som tack för att dom slutför kampanjer, erbjudanden, tävlingar och besöker andra hemsidor. Allt gratis! Presentkorten som finns kan du använda i över 60 butiker (kläder, smink, hemelektronik och mycket mer).

2008-09-13 @ 15:15:18
URL: http://www.gratissajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0