Jag vill bara ligga kvar is sängen och bara soova...

Igårkväll så var jag med Rebecca och Elin de 2 söta pinglorna som går i min klass. Vi var publik åt Power of 10, man kan säga att programmet var inte så kalas men bullarna var det drag på! Jag tror vi tog minst 4 var. Programmet höll på ganska länge så kom hem vid 19.30 och var ganska trött i både fötter och ben vid den tiden. Men det var kul!

Idag är min favoritdag ( av alla vardagar & Torsdag! ), då har jag bara 2 fjuttiga lektioner i skola, yey! Så slutar 12.0 och då blir det race hem för att städa och plugga.. Tråkigt men jag måste städa och jag måste plugga. Yes, life is a bitch sometimes.

Ska klä på mig nu och börja dricka mitt te, ha en trevlig tisdag alla snyggingar, ciao bellos.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah, vi åt typ 7 bullar ju :D Vi får inte glömma vår affärside heller ;D haha

2008-09-16 @ 13:37:13
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack så mycket :D

2008-09-16 @ 17:49:52
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Johanna

Jadu brat, jag ska också dricka te och njuta av pluggfriheten, hihihihhii(L)

2008-09-16 @ 18:41:47
URL: http://johannavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0