Slösar förmycket pengar på fika.

Läxförhöret i matte idag gick ju som det gick, hur kan jag vara så hemskt dålig? Jaja, nu märker jag iaf att jag är skoltrött. Efter skolan idag vid 14.0 så skulle jag ta bussen till gullmars, sätter mig på 4:an ( jag tror att det är 4:an ) och sätter musik i öronen och åker.. åker.. åker åt helt fel håll! Vilket jag märker efter lite förmånga stationer, jaja hittade hem iaf. ( INGEN SKADAD )

Matteläxan idag klarade jag galant, det var 2 uppgifter, i matteboken..

Fikade med Julia Söderlund, Josefin Westberg och Valter Gran efteråt, myspys. Ska nog få tag i numret till vårdcentralen, måste till doktorn! Går runt och är kissnödig hela tiden, ( notera. hela tiden ) Det blir nog sovdags tidigt idag, ciao bellos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0