Sunday morning - Maroon 5

Har ni sett den nya headern? Vad tycker ni då? smiling face*

Det var myspys på resturangen Savini på Östermalm med Simon, en liten ettårsdags-kväll. Vi gjorde inget speciellt efteråt, åkte hem till honom och kollade på Family Guy, haha.
Sen igårkväll, var det släktträff med pojkvännens familj, senare mot kvällen var det bara chill, yey.

Ohh, det blir sovmorgon varje dag den här veckan som kommer, det är eftermiddagar i skolan, yey! Ska skaffa mig ett gymkort på Tyresö gym den här vekcan också med Nathalie sweet, hör ni? JAG SKA BÖRJA GYMMA! Jag som sagt att jag aldrig skulle börja göra det, svettas i ett rum med tiotals andra, duscha "med" främlingar, bli utstirrad av gamla gubbar när tuttarna ( de små jag har ) hoppar när man springer, mja. Undrar verkligen hur det kommer gå, jag verkar ju faktist inte så optimistisk när det gäller saken. Men det blir säkert kul..

Men ska städa rummet, tror jag, ciao bellos.

Kommentarer
Postat av: Ida

Headern var faktiskt finfin! :)

2008-09-23 @ 12:56:09
URL: http://idamirjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0