Våran coach är lite.. du vet.. oförståndig?

Sitter här och gråter över Marissa's död på the O.C, jag var bara tvungen att titta på det avsnittet när hon dör. Uhu, man blir ju ledsen på riktigt, sådär klump i halsen ledsen. Jag vill seriöst köpa alla säsonger och bara kolla igenom allt. De har så bra musik i sina program och bara serien är bra, var inte så mycket för den när den var ny men nu när jag tittar på den från förut så är den ju underbar.

OK, på torsdag är det 1årsdag och jag tänkte ju köpa något till min lilla sötnos, men vad? Vad köper man i "årsdagspresent"? Något förslag?

Måste plugga nu, börjar sent så får sova lite mer inatt ( YEY ) ciao bellos.


Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis på 1-årsdagen! :)

2008-09-18 @ 22:11:25
URL: http://johannavarnamnet.blogg.se/
Postat av: sanna

Usch, har kollat på när hon dör skitmånga gånger, lipar varje gång.

2008-09-22 @ 09:45:28
URL: http://sannaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0