Varför pluggar man aldrig när man MÅSTE?

Satt på bussen imorse påväg till skolan, så kommer det på 2 tjejer och den enda brister ut att hon blir så OTROLIGT irriterad på folk som sätter sig på varsitt säte när de sitter på bussen. OK, så om vi säger att det finns fem olika säten som är lediga, sätter ni er på en ledig plats eller sätter ni er hellre bredvid en främling och trängs? Jag antar att svaret bland flesta blir att ni sätter er på en ledig plats. Om jag åker buss och en främling sätter sig bredvid mig fast det finns lediga platser inom synhåll så skulle jag bli irriterad eller lite rädd. Det är väl klart som fan att man sätter sig på ett eget säte? Det är här Sverige, här sitter vi på egna säten helt enkelt. Plus att tjejen som gnällde så högt om att alla var så dumma i huvudet som sätter sig på egna säten, hon är säkert en sån som sätter sig på eget säte hon med, varför skulle hon inte göra det för? URSH vad trött jag blir på folk..

Jag ska igentligen plugga men jag fastnade på en sida som den här! Det är som gratiskläder och gratismakeup sidan, fast den här är så mycket fräckare! Här kan du vinna Ipods, Laptops, biobiljetter osv. Bli medlem här och få 50 poäng som lycko spark!

http://www.gratissajt.se/?r=1079

OK, ska kolla hur det går med min labraport nu, önska mig lycka till! Ciao bellos.

Kommentarer
Postat av: johanna

Lauren Conrad jao, hon i The Hills du vet? ;D

2008-09-24 @ 07:14:24
URL: http://johannavarnamnet.blogg.se/
Postat av: LINDA A. NORDSTRÖM

hahahaha nej det var ingen succé på att förklara den meningen :D den bara är där då ? :D HAHAHHA



eller något? ja vet inte ens själv.

tack så hemskt mkt för komplimangen <3 :) ha det super bra tjejen!

2008-09-24 @ 21:36:31
URL: http://lindanordstrom.blogg.s
Postat av: johanna

BRAT, jag länkade din blogg på min :) så du vet liksom......

2008-09-25 @ 19:37:40
URL: http://johannavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0