Doing my own thing

DETOX DAY 1.
Startar dagen med en fet smoothie med mango, hallon, jordgubbar och iblandat spirulina pulver. Pepparmintte med mycket honung (är förkyld så det är perfekta läkemedlet!) Fika med dearest Johanna, därmed mynta te. Lunch, melon, sallad och mycket fetaost. (Får äta mozzarella ost och feta, i'm saved.) Alldeles nyss, 2 ägg och pepparmintte.
Visst har jag haft huvudvärk hela dagen, vart ganska hängig, men för övrigt så mår jag som vanligt. Väldigt glad alltså! Hoppas att jag klarar alla 5 dagar. Är ett väldigt stort fan av just, kött och caffe så får se hur det går. HEJA MIG!


Måndag igen, hur går detta till? Jag tycker att vi inför sängmåndagen. Alltså att på de måndagar som man känner sig shit-tired, så ligger alla i sängen hela dagen och bara myser, (alltså alla måndagar?) vad säger ni? Ska dricka upp teet och kanske plugga lite, arrivederci (med amerikansk accent).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0