Hold on to your kind

En sak är säker, jag åker aldrig iväg utan att jag får veta hur långt det är att gå ifrån bussen. Inte heller åker jag iväg innan jag vet vilka människor som befinner sig där. Låt mig berätta varför.
Igårkväll 21.00 Amanda, Pontus, Simon och jag sitter på buss 805 emot tyresö brevik. Går av promenerar, ofrivilligt, i regnet till någon fjortisfest. Kommer fram, och et visar sig vara min kära lillebrors klasskompisar som har rajtantajtan i någon jävla tajkon stuga mitt i ingenstans. 20 min efter besöket, kl 23. 30 börjar vi gå mot bussen igen, framme 00.20, bussen hem gick 00.45.. Never spontant "dra iväg och hoppas på det bästa" trip again. Never.


Det var min kväll det, men nu är det söndag och andra bullar. Eller faktist inga bullar alls, ska dricka lite islatte. Arrivederci.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ses på tisdag? :-)LOVE

2009-08-16 @ 19:29:09
URL: http://futuresexlovesound.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha oki du är en underbar kusse Bella

2009-08-16 @ 22:27:46
URL: http://sotaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0