I'll bet you know what I mean



Eh, ja sånna här tjejer skulle kunna göra mig homosexuell. Inte bara att låten äger, hon äger hela musikvideon. Perfekt fest musik. Ge mig din kropp Ciara.


Skönt att det är fredag. Stampade runt med Becci på västermalms gallerian ett tag. Hittade en alldeles för stor tröja som är perfekt för dagar som jag bara kommer att känner mig tjock och trött. Men nu kan jag bara skylla på att tröjan är för stor, underbart. Gonna meet up Ebba and Johanna later to eat some good food, later on just enjoy the friday by chill on a sofa' with some good chocolate. Men nu måste jag dricka lite mer te, och ta och sluta nysa! Arrivederci (med amerikansk brytning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0