Talk sexy.

Ooooooooh gula lackshorts... I want. And  with that, a bo(ot)dy like a dancer. Merci.


En hel måndag i skolan har gått. Det gick ganska snabbt faktist, 08.0 till 12.05 är ju inte så hemskt jobbigt. Satt på Pizza Hut med Rebecca och Issa i typ 2 timmar, and yes I am a fat person. Pizza till lunch händer bara en gång om året, och den gången var idag.


När jag satt på bussen påväg hem alldeles nyss, så kom det en 50 åring kvinna som tittade på mig och sa "Sitta där" Jag hade lagt min gigantiska kofta, blytunga väska och glasögon på sätet brevid mig. Men man säger väl endå "Ursäkta kan du flytta på dina saker" eller "Skulle jag kunna få sitta där" Inte fan, "sitta där" som en jävla efterbliven. Nej, svenska folket får ta och bli lite trevligare tycker jag. Det är inte jobbigt. Ska kolla läget med lillasyster som mår dåligt, arrivederci.


Kommentarer
Postat av: Emmis

Tycker jag också haha! Pöss och kram Emma

2009-08-25 @ 16:24:32
URL: http://sotaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0