a S with two stripes in it

Rebecca och jag har köpt latte ifrån E.H precis, det smakar skit. Baristan som igentligen brukar göra supergod latte har misslyckats, det var sista gången jag åkte dit av impuls för att smaka på den förredetta goda latten.

Det är för mycket plugg för att hinna ha kul tycker jag, tid är något som kostar pengar och jag är luspank känner jag.

Pengar är också något som jag känner bara rinner ut ur mina händer, finns det kurser för folk som vill lära sig att spara pengar? Arrivederci (med amerikansk dialekt)


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja gud vad härligt det låter! Jag vill verkligen åka till Italien just för matens skull :p kram /M

2009-12-10 @ 13:58:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0