Don't look for symphaty in your symphony

Sitter på bussen och det skakar som fan med lapotopen. Fixat allt, nästan precis allt till nyår. Det fattas bara BUS, ny mascara och eyeliner, annars är verkligen allt finito.
- Pajlett tights
- Topp
- Örhängen
- Handskar
- Gliter manikyr
- Horpajletthatt ( den ska ha vart hos alla innan nattens slut! )

Är på väg hem actually, ska tvinga upp Ebba ur hennes skönhetssömn, nu ska vi ut och vandra i snön! Eller bara dricka te.. Ska också finslipa på min boytoys outfit, jag har fått lov att pynta hans överkropp, så har fixat en liten nyårspresent. Jag är medveten om att Simon inte ens lägger märke till att jag ens har en blogg så kan lika gärna lägga ut ett foto på den när jag är klar. Får se hur det går.

(Nu har datorn startat igen och Simons pressie vart perfecto! ) Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0