I won't shoot, unless you try to

I lördags vaknade jag och var så lycklig, lördagar är bäst. Hög dopaminutsöndring eller så har jag bara ett jävligt bra liv helt enkelt.

Men visst blir man inte lycklig av snö? Jag blir alldeles till mig, som ett barn på julafton faktist. Älskar hur de lyfter och tystnaden runtomkring, ingen riktig vinter utan snö. Jaha, men vad önskar man sig i julklapp då? Jag önskar mig samma sak som förra året, snö på julafton och nyår. Jag är mer för att köpa julklarrar åt andra och slå in dom, I love it! Även om det ibland är svårt att veta vad man ska ge någon.. Som en pojkvän som man vart med i 2 år? Jag har gått igenom 2 andra julaftonar med honom, och vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ge honom. Jäkla Ilandsproblem.

IDAG FYLLER EBBA 12 ÅR!
Bilder ifrån lördags kommer senare pimps. Arrivederci. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0