Sankta Lucia

Fredag, oherreminskapare vad slut jag är.  Jag ska pallra mitt feta arsle till dearest Johanna alldeles strax, eller orkar jag det? Hinner jag ens skriva klart det här inlägget innan jag somnar? Vi får se...

Vart på Luciafika i min lillasysters skola, barn. Barn, barn, barn, överallt, okontrollbara, completly insane and unstoppable. Jag vill bara säga, att om du ska på fika med mer än tio barn, ät inte lussebullarna. Om du inte vill ha mask, förkylning eller bara baciller som strössel. Jag kan garatera dig att minst ett barn har minst taffsat på bullen du äter, och det är bara ett barn. Alla barn ska ta på alla bullar, det är någon konstig regel de har tror jag.

Min mage bubblar, den behöver kärlek. Det behöver jag också. Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0