En kick och du följer med

Hoppade över gymet idag, vilket inte glädjer mig alls, blir träning at home med träningsvideon som mami har köpt istället.

Här nere är en bild på de nya kosttillskotten jag köpt från gymgrossisten, energiförstärkande och ökar fettförbränningen (det är jag lite osäker på) men jag har tagit dom i 2 dagar nu. Om jag mår bra av det i 1 månad så fortsätter jag och hoppas på resultat efter kanske 4-6 dryga månader (inte så stor förändring!), man ska inte luras och tro att det tar några veckor. Man måste ha tålamod med träning och hälsa! Det tar sin lilla tid och jag lovar, det är värt att vänta på resultat, även om det faktist tar flera månader.

najz


Min homie Johanna och jag ska på Beyoncé konserten i maj! Inte för att jag är helt såld på just den artisten men hon är endå jävligt bra. Har en massa av hennes låtar, plus att hon är ju otroligt snygg. Någon annan som vill följa med?



Men ska träna lite nu, påtal om ingenting, är det någon som har något förslag om vad jag kan skriva mer om i bloggen? Alltså, jag kan inte mycket om massor, men en del om träning och hälsa, väldigt intresserad av musik.. Är det någon som skulle vilja vara till hjälp och kanske skriva en kommentar om vad jag mer kan skriva om? Blir lite trött på mina inlägg ibland.. Aja, goodie nighty sweets!


Kommentarer
Postat av: Nicolas

Hoppas de funkar då!

2009-02-12 @ 11:16:33
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm, hur går det med kosttillskotten? funkar dom tycker du? blev själv lite fundersam på om det är något att inkassera!

2009-02-18 @ 19:45:22
Postat av: Anna

Du får ta och berätta sen om de hjälper och så;)

Vad kostar dem?:)

2009-02-20 @ 09:45:27
URL: http://annnnnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0