Hot n' Cold

Jo vad kan man säga om den här helgen, väldigt mycket kan sägas men inte mycket alls som kommer att nämnas. I fredags så fick jag besök av några gamla vänner, vi snackade skit och sökte på Markoolios musikvideos.. Jag ljuger faktist inte när jag säger att jag hade himlans trevligt när vi alla var samlade och lyssnade på musik ifrån när man gick i 2:an.


Lördagen spenderade jag hos Patrik, party på inte så hög nivå men där med också väldigt trevligt. Det var roligt att 2 av mina klasskompisar (som jag nu lämnar) Issa och Elin kunde komma, tråkigt att lämna er sötnosar!

rosa is the shit

Jag gick aldrig på den Kick-off som skulle pågå idag vid 14.0, jag hittade inte dit.. Pinsamt och dumt men sant. Men imorn blir det annan anda! Då blir det första dagen för mig i Jensen Södra, just nu känner jag mig inte så nervös, men det blir nog stor ändring på det tills imorn kan jag lova. Men jag vill få lite skönhetssömn nu så goodie nighty godisar!

Kommentarer
Postat av: eleanor

okejokej, jo de gjorde jag med :D

2009-01-12 @ 16:49:05
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: johanna

Bra första dag? :D

2009-01-12 @ 19:00:14
URL: http://johannavarnamnet.blogg.se/
Postat av: georgia

haha oj ska jag vara ärlig så vet jag inte vart butiken ligger :/ tog de från en hemsida kommer inte ihåg var. kram

2009-01-12 @ 20:17:02
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0