Eric is the sexy bitch





Jag kan ju inte påstå att jag vart särskilt sexig på någon av bilderna, men jäklar, jag skulle vara med på alla verkligen. Blyg och osäker my ass, spex is the new black. Vi firade sweetest Johanna hos Ebba igårkväll, det lät nog som om vi var säkert 20 pers, vi var 9 stycken, underbart.
Grannen kom faktist upp och "klagade" dock på det mesigaste sättet jag någonsin hört någon klaga. Han sa "Jag ska jobba imorgon" Bella svarar "Det ska jag med" "Jag skulle vilja att ni sänker volymen" så svarade jag med ett flin "Då gör vi det, gonatt" och stängde dörren. MOUHA, så var det över. Pussy.


Ska lägga mig i soffan och bita Simon i örat, arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0