Home sweet home

Nu vet jag vart du som vill fly från livet ska åka till, landet heter Estland och ön Hiumaa. Ingen kommer att hitta dig där, inte ens Interpol.


Vilken resa alltså, jag har nog vart på världens ände. Nu har jag träffat min stora feta släkt, några ifrån Estland och några ifrån Canada. De flesta kom ifrån Estland, så den mesta tiden man spenderade där förstog man inte ett skvatt av vad de sa. I en hel dag åkte vi bara runt hela ön, badade i 10 min, gick upp i en fyr(?), kollade på ödelaggda hus etc etc. De flesta husen där var verkligen knarkarkvartar, mja. Tråkigt var det iallafall. Känns lite taskigt att säga så eftersom jag träffade min släkt, men det var verkligen boooring.


I'm shittired, gotta drink my tea and go to sleep. Arrivederci sweets.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0