Pardon me if I don't show it

Springer runt i lägenheten och har fortfarande inte någon aning om vad jag ska ha på mig ikväll. Ska igentligen inte göra något speciellt, men klädångest är inget som bara kommer ibland, jag har det iallfall varje dag. Gottar mig med en islatte som jag pulvrat i vanlig mjölk, tyvärr så fanns inga isbitar här. Det är väl typ strandard om man har frys? Men det smakar lika gott för det. Det finns ingen godare sommardryck än islatte, mmmmm.



Mina sweets Issa och Becci, ska kila nu då. Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har hon till vänster någon blogg?? känner igen henne:S bra blogg du har hoppas du svarar :)

2009-08-09 @ 03:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0