It's a lovestory, Baby just say yes

Mardröm inatt, den var så otroligt verklig så jag vaknade upp av att tårnarna bara rann nerför, brännandes mot mina kinder, URSH. Men som tur var så låg min baby Simon där brevid, skönt att kunna somna om lugn och tryggare än någonsin i någons armar, i världens finaste armar.

Konstigt nog så handlar alltid mardrömmarna om samma sak, det är inte på samma plats eller samma människor. Men det slutar alltid med att Simon lämnar mig, den här drömmen som jag hade inatt toppade nog av alla mardrömmar jag haft. Mycket hände, men i slutet så höll jag i ett kuvert som jag fått av Simon, med massor av frimärken. Han hade skrivit massor av lappar, som en dagbok ungefär. Jag satt på knä och grät, det regnade och jag fortsatte att säga till mig själv att "jag visste att det här skulle hända" (eftersom jag väldigt många gånger blivit lämnad ensam i slutet av en historia)
Någon som kan tyda drömmar? Eller jag vet inte riktigt om jag vill veta vad dom betyder, de är ju så vidriga allihopa.

ooooooooooldie


Jag har tröttnat på bloggandet, jag har ingen bra anledning, men orkar inte ha det heller. Är bara trött på det, känner inte samma sug som förut. Eller så är det kanske så att jag faktist skaffat mig ett liv? Skojjar bara, men det är väldigt tråkigt att blogga, jag har så mycket att säga, men orkar inte sitta och skriva om det.. Ingen riktig författare som ni ser. Ska lyssna lite mer på Taylor Swift nu, goodie nighty sweets!

.


Kommentarer
Postat av: MALIN

Tråkigt att du har tröttnat på att blogga :/

Hoppas du ändrar dig :)

2009-03-28 @ 11:47:14
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0