Make me throw my hands up

Ajajaj, mina stackars små knän. Dumma bella dansar på en stol som hon sen druttar ner för.. idiotiskt. Jag går inte till skolan idag bara för att jag har så ont, det går knappt att gå upp eller ner för trappor. Ne, knäna ska man vara rädd om, för fan får man inga nya iallafall!

sunglasses

sunglasses

Hela lovet har vart helt underbart, bara massor av impulsshopping och andra händelser. Bortsett från att min pojkvän har vart lite upptagen så har jag endå haft jädrans kul. Synd att lovet är slut nu bara, men 4 veckor till så blir det påskislovis!


Har bestämt mig för att jag inte klarar av att gå kvar i Jensen Södra, jag skrev att jag vantrivs i pappret om att byta tillbaka till Västra. Lärarna ser det däremot som en jättestor grej, särbehandlar mig till hundra. Igentligen så har jag gått i Södra i ca 6 veckor, jag ska bara byta tillbaka till den skola som jag gått i innan. Inte byta skola EN GÅNG TILL, som lärarna uttyckte det. Att det skulle bara jobbigt för mig att inte gå kvar där, vad som igentligen skulle vara jobbigt för mig är faktist att gå kvar.

Yeye, ska kräla mig till köket och kolla om vi har pepparmints te och kanske klå min förkylning a little bit. Hoppas ni får en skön måndag, bye sweets!

Kommentarer
Postat av: Rafia

vilka snygga brillor, vart ifrån?

2009-03-02 @ 18:24:50
URL: http://rafia.blogg.se/
Postat av: lisa

fett snygga brillor :D

2009-03-07 @ 01:06:14
URL: http://lamj.devote.se
Postat av: Ida

Shit vilka snygga brills :)

2009-03-11 @ 15:28:56
URL: http://allmydirtylittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0