You walking around like you're oh so debonair

Sing hallelujah, solen skiner och......ja det var väl inte så mycket mer än det.

muuuuuuuuuuuums

Har precis tjuvat i mig lite Ben&Jerry's glass som igentligen tillhör min ena lillasyster, jag slätade ut den lite kan man väl säga, eller så var det bara lite syskonkärlek hon fick. Sen har jag en kopp med mitt favorit thé, champagne och jordgubb, och nej, det smakar inte champagne.


Min sötnos sov i min säng inatt, myspys, so I had a hell of a good morning, lovely. Plus att det snart är påsklov, det betyder att man får sova så länge man vill och hur mycket man vill.. big yey. Annars så har dagen vart hur seg som helst, men trevlig, det är väl et man kan säga om min tisdag. Ska försöka plugga lite, arrivederci bellos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0