You'll be the prince and i'll be the princess

Helgen har vart crazy cozy i mosters lägenhet i stan, kramats med Simon och gullat med tjejerna. Det vart höga siffror på mat och godis, mest godis.. Glass, choklad, chips, dipp, läsk, lösgodis, nötter etc. Nu känner man att man behöver träna, jag har hoppat över träningen i 6 veckor tror jag faktist. Först hade jag ingen lust, sen gjorde jag illa knäna, sen har jag vart förkyld, men de andra veckorna har jag skippat träningen av ren slöhet, which sucks. Får ta och skärpa till mig, ordentlig, simning hela veckan blir det då.




Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, så ska det bli måndag imorn igen, what the fuck happened liksom.

Men ska dra nu, gnugga bort smink och strecka muskler. Strechar alltid innan jag går och lägger mig nu (började med det för någon dag sen?), det får blodet att cirkulera bättre, plus att dina muskler slappnar av, då ska du sova bättre sägs det. Aja, goodie nighty sweets.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stretchar du i det där galna tempot kommer du kunna gå ut i spagat lagom till.. jul, ungefär! good luck!

2009-04-07 @ 19:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0