Weird, how teachers can believe that this is human

Jag mår så sjukt skumt, det känns som att huvudet mår illa och att halsen har huvudvärk.. uuurh.. Och just den här veckan får jag absolut inte vara hemma och bry mig om mig själv, jag har så mycket annat vettigt att tänka på.

Måndag (today) - Plugga kemi, psykologi. Kemi inlämning idag.
Tisdag - Psykologiprov, engelska inlämning. Plugga kemi och Matte c.
Onsdag - Kemiprov, plugga Matte c.
Torsdag - Förmodligen stå på gymnasiemässan. Eng och Kemi redovisning. Plugga Ma c.
Fredag - Förmodligen stå på gymnasiemässan. Mentalträning inlämning. Mata katter i bredänd. Jobb.
Lördag - Jobb, gym, mata katter i bredäng. Plugga Matte c.
Söndag - Plugg, plugg, pluuuuuuugg.....

GIVE ME A BREAK, jag kommer inte hinna med att träna, äta eller sova. Jag förstår inte ens hur jag har mage att sätta mig framför datorn för att blogga om min urtrista vecka? Oh det här kommer att jag få ångest för om några minuter. OK, innan jag spenderar mer tid här i onödan och försöker hitta saker jag bara måste kolla in innan jag loggar ut så måste jag sluta dirr. Arrivederci life.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bara 5 veckor kvar, bara 5 veckor kvar...



:D

2009-11-16 @ 21:10:10
URL: http://futuresexlovesound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0