Beautiful

En halvtimme innan midnatt gick bussen i fredags mot party. 3 blondiner på vift again, underbart. Hemresan var en annan femma, i högklackat, gick därifrån 03.00 och framme vid busshållplatsen 04.20, och ja, i högklackat. Trevligt var det väl, party vill man väl inte säga, men trevligt.


I lördags var det middag hos Simon with his family, my family och min moster och hennes kille. Kräftor, kött, bad och en jädrans massa skratt. Myspys. Dock så var jag tvungen att åka iväg till tyresö igen vid 12. eftersom jag hade möte med jobbet. Så jag har faktist inte träffat min baby så mycket som jag igentligen velat den här helgen. Får väl sova lite i veckan med honom, eller mycket. Ska kolla lite photos, arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0